Допомога
Як зробити замовлення?
Ви можете зробити замовлення такими способами:
- самостійно на сайті;
- зателефонувати нашому менеджеру за номером 067 799 3237;
- написати нашому менеджер у Вайбер (0669858046).
Як оформити замовлення на сайті?
Вам потрібно обрати необхідний вам товар, вибрати потрібну кількість та натиснути кнопку "купити". Товар переміщується у ваш кошик. Вибравши всі потрібні товару у кошик, натискаєте кнопку "оформити замовлення". Заповніть всі необхідні дані, після чого натисніть кнопку підтвердження. Оформленне замовлення приходить до нас у робочий кабінет, а також дублюється вас на пошту.
Як оплатити товар?
Товар можна оплатити такими способами:
- оплата на карту Приватбанку;
- оплата по безготівковому рахунку (рахунок-фактура);
- накладним платежем (при частковому авансуванні на карту Приватбанку або розрахунковий рахунок.
Хто оплачує доставку?
Вартість доставки здійснюється за рахунок отримувача. За рахунок відправника доставляються певні категорії товару (у описі товару вказано "Безкоштовна доставка").
Вартість доставки замовлення по Україні прораховує кур'єрська служба. Ціна залежить від розміру та опису товару. Додатково оплачується доставка товару від відділення до дверей отримувача. Дізнавшись орієнтовну ціну доставки ви можете на сайті зручної для вас слуюжби доставки, або зателефонувавши нашому менеджеру.
Як дізнатись , що товар прибув у моє місто?
- кур'єрська служба доставки відправляє вам сповіщення, коли можна отримати Ваше замовлення;
- ми дублюємо СМС повідомлення з номером декларації, за яким ви можете відслідковувати пересування замовлення на сайті компанії-перевізника.
Як обміняти або повернути товар?
Наполегливо рекомендуємо перевіряти цілісніть товару на складі кур'єрської служби при отриманні!Якщо Ви помітили невідповідність зовнішнього виду товару з заявленним (бита раковина, механічні пошкодження, погнута фурнітура і т.д.), відправте його назад.
Якщо Ви по різних причинах хочете повернути товар, це можна зробити протягом 14-ти днів після дня покупки. Щоб товар був можливий, переконайтесь у тому що:
- упакування товару не пошкодженне;
- товар не був у користуванні та немає відповідних слідів (тріщини, потертості, не було внесено змін у конструкцію товару);
- зберіглось маркування;
- товар повністю укомплектований.
Товар зі всіма супроводжуючими документами (гарантійний талон; документ, що підтверджує оплату) потрібно відправити на адресу, з якої була здійснена відправка. Вартість повернення оплачує клієнт.
Що робити, якщо товар зламався?
При поломці товару, Вам потрібно товар зі всіма супроводжуючими документами (гарантійний талон; документ, що підтверджує оплату) відправити на адресу, з якої була здійснена відправка
Термін гарантійного ремонту визначається Сервісним центром.
Якщо товар не працює, обмін та повернення здійнюється тільки при заключенні сервісного центру про те, що умови експлулатації не порушені.
У яких випадках гарантійний ремонт неможливий?
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:
- порушена збереженість гарантійниї пломб;
- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушені правила використання, які наведені в експлуатаційних документах;
- було произведено несанкционированное вскрытие, ремонт или изменены внутренние коммуникации и компоненты товара, изменена конструкция или схемы товара;
- неправильно заповнений гарантійний номер.
Гарантийні забов'язання не розповсюджуються на наспутні пошкодження:
- природнє зношення або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, спричинені клієнтом або пошкодження, які виникли внаслідок необережного пошкодження;
- пошкодження в результаті стихійних бід (природних явищ);
- пошкодження, викликані аварийним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.